Image 2516 Image 360

Know Your Worth

We’re Not The Same

Image 425

30+

Συνεργασίες

Image 688

100

text

Image 704

20

text

DATA ANALYSIS

Customer Segmentation ≠

Η κατηγοριοποίηση των πελατών (customer segmentation) αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο του μάρκετινγκ και της διαχείρισης πελατών. Αυτή η πρακτική περιλαμβάνει την ανάλυση και την κατηγοριοποίηση της πελατειακής βάσης ενός brand σε διάφορες ομάδες πελατών με κοινά χαρακτηριστικά, όπως αγοραστικές συνήθειες, ανάγκες, διαθέσιμο εισόδημα, δημογραφικά χαρακτηριστικά κα. Με αυτή την προσέγγιση οδηγούμαστε στον σχεδιασμό και την εφαρμογή προσαρμοσμένων στρατηγικών για κάθε εταιρικό brand, με στόχο τη βέλτιστη αξιοποίηση των προωθητικών πόρων.

Με την αναγνώριση των διαφορετικών ομάδων πελατών, μπορούμε να προχωρήσουμε σε εφαρμογές Η2Η (Human to Human) marketing, σχεδιάζοντας εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες που ενισχύουν την ικανοποίηση των πελατών.

Στη Not The Same, χρησιμοποιούμε αναγνωρισμένες μεθόδους έρευνας και αναλύσεων, ώστε να αποκτήσουμε μια πιο εκτενή και λεπτομερή κατανόηση της customer persona κάθε brand και να δημιουργήσουμε έναν ολοκληρωμένο χάρτη προωθητικών ενεργειών, που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του συνολικού digital marketing plan.

Not The Same - Digital Branding Agency

KNOW YOUR DIGITAL WORTH

Το Lorem Ipsum είναι απλά ένα κείμενο χωρίς νόημα για τους επαγγελματίες της τυπογραφίας και στοιχειοθεσίας.

Book a meeting