Website Marketing Structure

Ο σχεδιασμός των εταιρικών websites βασίζεται συνήθως σε εμπειρικές και υποκειμενικές γνώσεις και όχι στην μεθοδολογική ανάλυση του ανταγωνισμού και των τάσεων του εκάστοτε κλάδου. Κάπως έτσι ήρθαμε αντιμέτωποι τα τελευταία χρόνια με έναν "ευχάριστο πονοκέφαλο" που όπως αποδείχθηκε δεν ήταν μόνο δικός μας.

Σκεφτείτε για μια στιγμή κάτι που φαινομενικά διατυπώνεται ως μια απλή σειρά ερωτήσεων, οι οποίες τίθενται αρχικά στον εαυτό μας και έπειτα στους συνεργάτες μας:

– Χρειάζομαι ένα νέο website! ΟΚ! Τι περιεχόμενο όμως να χρησιμοποιήσω και πώς πρέπει να επικοινωνήσω με τον επισκέπτη σε κάθε ιστοσελίδα του; Τι κάνει ο ανταγωνισμός μου; Με νοιάζει; Ποιες είναι οι τάσεις στον κλάδο μου; Τι πρέπει να τονίσω ή να αποφύγω να θίξω;

Κάπως έτσι λοιπόν ξεκινά ο «πονοκέφαλος» και το «πρόβλημα»! Τα εταιρικά websites συνήθως δημιουργούνται εμπειρικά. Μέσα από την όποια εμπειρία του ενδιαφερόμενου, της ομάδας marketing (αν υπάρχει), του τμήματος πωλήσεων ή και ακόμα πιο συχνά των developers που αναλαμβάνουν τον σχεδιασμό και την ολοκλήρωση του έργου.

Image 3327

Όλα τα παραπάνω υποστηρίζονται πρακτικά, μέσω της βοήθειας προσχεδιασμένων λύσεων, χωρίς να ληφθεί υπόψιν το περιεχόμενο, η δομή και οι τάσεις που διαμορφώνονται από την αγορά και τον άμεσο & έμμεσο ανταγωνισμό σε μεγάλη κλίμακα. Ακόμα και σε πιο επιστάμενες προσπάθειες διερεύνησης και οργάνωσης του πληροφοριακού υλικού και των μεθόδων παρουσίασής του, πολλά πιθανά πεδία παραμένουν ανεξερεύνητα, μιας και η έρευνα δεν διεξάγεται δομημένα, βάση κάποιας μεθόδου.

Η ομάδας μας, μέσα από αναλύσεις της πορείας υλοποίησης διαφόρων websites ή e-shops, τόσο με τους ενδιαφερόμενους, όσο και με αναγνωρισμένες ομάδες web development, σχεδίασε και δημιούργησε μία λύση που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες όλων αυτών που συμμετέχουν σε αντίστοιχα projects εταιρικών websites & e-shops. Οι πραγματικές ανάγκες του σύγχρονου ψηφιακού κόσμου αποτελούν ένα μοναδικό εφαλτήριο ανάπτυξης για την ομάδα της Not The Same. Ο κόσμος της ψηφιακής επικοινωνίας δεν παύει να εξελίσσεται, να αλλάζει, να αυτοπροσδιορίζεται εκ νέου σε ρυθμούς που απαιτούν προσαρμογές, συνεχόμενη διερεύνηση και προσήλωση στην ανάπτυξη γνώσης και νέων λύσεων.

Website Marketing Structure

H λύση του «προβλήματος» βρίσκεται στην ανάπτυξη του εταιρικού website μέσω συγκριτικής αποτίμησης δεδομένων του ανταγωνισμού, των τάσεων του κλάδου και του εταιρικού branding. Πρόκειται για μια μεθοδολογία ανάλυσης και σύνθεσης δεδομένων που θέτει σε ένα τεχνοκρατικό και εμπλουτισμένο με επιχειρήματα πλαίσιο, τη δομή marketing, τη λειτουργικότητα και την ιεραρχία του περιεχομένου. Σκοπός τη μεθόδου η δημιουργία ανταγωνιστικών websites & e-shops προσαρμοσμένων στην εταιρική ταυτότητα και το brand personality.

Image 3122

Content & Structure Analysis

Ανάλυση περιεχομένου και δομής άμεσου & έμμεσου ανταγωνισμού

Image 3123

Data Base

Δημιουργία βάσης δεδομένων με στοιχεία Content & Structure

Image 3124

Segmentation

Τμηματοποίηση και κατανομή των δεδομένων με τη χρήση προτύπων ανάπτυξης περιεχομένου ανά επιχειρηματικό κλάδο

Image 3125

Results

Εξαγωγή και ποσοτικοποίηση συμπερασμάτων

Image 3126

Development - Deliverables

Επιλογή μεθόδου ανάπτυξης του project σε σχέση με το brand personality βάσει της οποίας προκύπτουν και τα αντίστοιχα παραδοτέα

Not The Same - Digital Branding Agency

LEVEL UP YOUR DIGITAL WORTH

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τη δομή περιεχομένου του δικού σας website.

Talk to us