Αναδείξτε συμμετοχικά το σκοπό, τις αξίες και το personality του brand name και της ομάδας σας! Μια συμμετοχική διαδικασία που εξελίσσεται αξιοποιώντας τη μεθοδολογία The Golden Circle του Simon Sinek αλλά και την θεωρία των 12 Brand Archetypes του Carl Jung.
Πρόκειται για στρατηγική προσέγγιση στη διαμόρφωση εταιρικής ταυτότητας με εργαλείο το «Γιατί» και τα αρχέτυπα της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Ενισχύστε άμεσα την εταιρική ταυτότητα και την εταιρική επικοινωνία σε κάθε της πτυχή!
Ακόμη και σε οργανισμούς με πολυετή παρουσία ο σκοπός, οι αξίες και τα βασικά χαρακτηριστικά της εταιρικής επικοινωνίας δεν έχουν διατυπωθεί ή επικαιροποιηθεί συμμετοχικά.
Γράφτηκαν κάποια στιγμή στα “πρώτα βήματα” του brand και πιθανώς αφέθηκαν εκεί να “μιλούν” για μια άλλη εποχή!
Ο Golden Circle του Simon Sinek αποδομεί τη συμβατική λογική προβολής προϊόντων και υπηρεσιών, επισημαίνοντας την ανάγκη της αφήγησης να ξεκινά με το Γιατί – το όραμα, την πεποίθηση, τον σκοπό ύπαρξης ενός brand. Ακολουθεί το Πώς – η μεθοδολογία, οι αρχές και οι τρόποι υλοποίησης και λειτουργίας του οργανισμού και μόνο στο τέλος έρχεται το Τι – το ίδιο το προϊόν ή η υπηρεσία. Σε αυτό το πλαίσιο, το workshop δεν ξεκινά από χαρακτηριστικά, αλλά από εσωτερική αναζήτηση, συμμετοχική συζήτηση και τελικά σχεδιασμό στρατηγικών θέσεων που σχετίζονται απόλυτα με τη στρατηγική marketing κάθε οργανισμού (μάθετε ακόμη περισσότερα στο άρθρο μας – Πώς ο “Golden Circle” του Simon Sinek συνδέεται με τους Βασικούς Πυλώνες του Marketing;)
Στην επόμενη φάση, ενεργοποιούμε το μοντέλο των 12 Brand Archetypes του Carl Jung, εισηγητής της αναλυτικής ψυχολογίας, μια θεμελιακή προσέγγιση στην κατανόηση του ρόλου που επιτελεί κάθε brand στην αντίληψη του κοινού.
Ο Ήρωας, ο Εξερευνητής, ο Δημιουργός, ο Σοφός: κάθε αρχέτυπο αποτελεί έναν δοκιμασμένο ψυχολογικό ρόλο, έναν τρόπο να «είσαι» και να «επικοινωνείς». Μέσα από ειδικά διαμορφωμένες διαδικασίες, κάθε ομάδα εντοπίζει την ταυτότητα που ταιριάζει στο brand, τις βασικές αξίες και τις στρατηγικές αφήγησης που απορρέουν από αυτή. Δεδομένα που στη συνέχεια εισάγονται στην επικοινωνία αλλά και διαμορφώνουν τη “συμπεριφορά” του brand και των ανθρώπων του σε κάθε τμήμα ή δράση που έρχεται σε επαφή με το κοινό.
Το Brand Personality Workshop που προτείνουμε είναι μια συμμετοχική διαδικασία με σκοπό την επικαιροποίηση των βασικών δομών του εταιρικού branding. Μαζί θα αναζητήσουμε το σκοπό της ύπαρξης του brand, τις αξίες που υπηρετούν το σκοπό του και το χαρακτήρα των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει και μέσω των οποίων έρχεται σε επαφή το κοινό.
Θα ανανεώσουμε ουσιαστικά μέσα από ένα διαδραστικό ολοήμερο workshop τον πυρήνα του εταιρικού αυτοπροσδιορισμού και της εταιρικής επικοινωνίας.
Θα γνωρίσουμε και θα ενσωματώσουμε στην επικοινωνία την έννοια του Brand Archetype και θα συν-δημιουργήσουμε τις κινητήριες δυνάμεις της εταιρικής επικοινωνίας Brand Appearance, Brand Voice, Brand Message κ.α. καταλήγοντας σε ένα πλήρες εγχειρίδιο δομημένης εταιρικής επικοινωνίας, το Brand Book (μάθετε περισσότερα στο άρθρο μας Brand Book: Η πυξίδα που καθοδηγεί την ταυτότητα του Brand σου).
Απόδοση – Πρόσφατες μελέτες έχουν επισημάνει αύξηση εσόδων κατά 23% έπειτα από ενέργειες βελτιστοποίησης της εταιρικής επικοινωνίας.
Συναισθηματική σύνδεση – Οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό κατά 46% να υποστηρίξουν brands με προσωπικότητα με την οποία μπορούν να συσχετιστούν και να συνδεθούν σε προσωπικό επίπεδο.
Αναγνωρισιμότητα – Ένα ισχυρά αναγνωρίσιμο και οικείο brand επιλέγεται από το 82% αυτών που αναζητούν ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.
Η σταθερή, αυθεντική και διακριτή φωνή ενός brand αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ο Golden Circle και τα Brand Archetypes λειτουργούν ως συνδετικοί και δημιουργικοί κρίκοι ανάμεσα σε αυτό που πρεσβεύει μια επιχείρηση και σε αυτό που βιώνει το κοινό της ως εμπειρία. Η προσέγγισή μας είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις αρχές της ανθρωποκεντρικής επικοινωνίας και ενισχύει τον τρόπο με τον οποίο το brand εκφράζεται, εκπροσωπείται και αλληλεπιδρά.
Τι κερδίζει ένα brand από το workshop;
Οργανώνουμε μια βαθιά αναγνωριστική διαδικασία. Μαζί θα κληθούμε να ανακαλύψουμε εκ νέου:
Πρόσβαση στην εμπειρία
Το workshop διεξάγεται είτε in-house είτε σε ανοιχτές συνεδρίες (κατόπιν συμμετοχής), με υποστηρικτικό υλικό, infographics και ειδικά σχεδιασμένα brand canvases. Η κάθε ομάδα λαμβάνει απτά εργαλεία σχεδιασμού της εταρικής επικοινωνίας και εξατομικευμένο Brand Βοοκ, έτοιμο για εφαρμογή σε επικοινωνία, μάρκετινγκ και στρατηγικό σχεδιασμό. Δείτε περισσότερα για την οργάνωση και την εμπειρία του workshpop στο άρθρο μας – Brand Personality Workshop για το e-tennis: Μια Not the Same Εμπειρία συνεργασίας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης.
Talk to us