Η φωνή σας μας οδηγεί μπροστά: τα αποτελέσματα της VΟC (Voice of Customer) Ιουνίου 2025 της Not The Same όπως και κάθε χρόνο αποτελούν τον οδηγό της ανάπτυξής μας, σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και την αυθόρμητη συμμετοχή σας!
του Μάκη Τζεχερίδη, Founder/CMO
Η Voice of Customer αποτελεί για εμάς μια από τις σημαντικότερες στιγμές κάθε χρονιάς. Είναι η ευκαιρία να ακούσουμε σε βάθος τη φωνή κάθε συνεργάτη μας. Φέτος, η VOC Ιουνίου 2025, σε συνεργασία με την Krataion Consulting, ανέδειξε την εμπιστοσύνη που έχετε στην ομάδα μας με ένα εντυπωσιακό 91% μέσο όρο σε διαθεσιμότητα, ποιότητα, ταχύτητα και κοινή ανάπτυξη.
Ποιες διαστάσεις αξιολογήθηκαν
Η εσωτερική ανάλυση της έρευνας επικεντρώθηκε σε τέσσερις κρίσιμες διαστάσεις της εμπειρίας συνεργασίας:
Διαθεσιμότητα & Ανταπόκριση
Ποιότητα υπηρεσιών
Ταχύτητα υλοποίησης
Ανάπτυξη μέσα από συνεργασία
Και στις τέσσερις καταγράψαμε υψηλότατα scores, τα οποία μας επιβεβαιώνουν ότι η σταθερότητα, η διαφάνεια και η δημιουργικότητα στις σχέσεις μας δεν είναι απλώς στόχοι αλλά εμπεδωμένη καθημερινότητα.
Ποιοι συμμετείχαν και γιατί αφορά όλους
Αν και η συμμετοχή στην έρευνα ήταν προαιρετική, η ποικιλομορφία των απαντήσεων και η αντιπροσωπευτικότητα των brands που πήραν μέρος δίνει στην αξιολόγηση βαρύτητα και ισχύ.
Γι’ αυτό και μοιραζόμαστε τα αποτελέσματα με όλη την extended κοινότητα συνεργατών μας: η ποιότητα των σχέσεων που χτίζουμε είναι πάντα συλλογική υπόθεση.
Τι μας ζητήθηκε να βελτιώσουμε
Το πιο σημαντικό εύρημα της VoC ήταν το εξής: η προσδοκία για ακόμη μεγαλύτερη εξατομίκευση, πιο πρακτικά reports και «χειροπιαστά» insights. Το εισπράττουμε όχι ως έλλειψη, αλλά ως πρόσκληση σε επόμενο επίπεδο.
Ήδη σε εξέλιξη:
Νέα report templates προσαρμοσμένα ανά κατηγορία συνεργασίας
Dashboard για live monitoring και σχολιασμό
Ένταξη extra infographics ανά campaign & στόχο
Γιατί αυτή η διαδικασία είναι ουσιώδης
Η VOC δεν αποτελεί για εμάς απλά ένα στατιστικό δεδομένο, είναι η ένδειξη του πώς βιώνεται η συνεργασία μας. Αποτυπώνει προσδοκίες, επιβραβεύσεις και στρατηγική πρόθεση.
Για εμάς, είναι η πιο έγκυρη πυξίδα εξέλιξης. Γι’ αυτό και δεν λειτουργούμε με όρους «έρευνας» αλλά με όρους διαλόγου.
Η δέσμευσή μας
Παραμένουμε αφοσιωμένοι στο όραμά μας να αποτελούμε παράδειγμα συνεργασίας στον χώρο του digital marketing. Όχι επειδή το δηλώνουμε, αλλά επειδή το χτίζουμε, μέρα με τη μέρα, μαζί σας.