Content Marketing

Το Content Marketing αποτελεί το επίκεντρο της επιχειρηματικής επικοινωνίας. Σχεδιάσαμε τη μεθοδολογία ανάπτυξης περιεχομένου "Editorial" ως μια συμμετοχική διαδικασία με πυρήνα το brand personality, το ρόλο της ομάδας επικοινωνίας και την επιλογή του κατάλληλου marketing mix. Στόχος μας η αναβάθμιση της εταιρικής επικοινωνίας σε ένα πλήρες στρατηγικό αφήγημα που διατηρεί την ίδια φωνή, τον ίδιο τόνο και πολλαπλασιάζει τη ροή των δημοσιεύσεων σε κάθε κανάλι επικοινωνίας.

Editorial - μεθοδολογία παραγωγής περιεχομένου της Not The Same

To Content Marketing συχνά περιορίζεται σε άρθρα με λέξεις-κλειδιά, τυποποιημένα posts, social media calendars με καθημερινές αναρτήσεις άνευ ουσίας. Δεν λείπει το περιεχόμενο. Λείπει το νόημα.

Τι είναι η μεθοδολογία Content Marketing “Editorial”

Πρόκειται για μια ολιστική προσέγγιση στην παραγωγή περιεχομένου, σχεδιασμένη για να εκφράζει όχι απλώς θέσεις, αλλά χαρακτήρα.

Ξεκινά από τον αρχέτυπο χαρακτήρα και τον πυρήνα στρατηγικής του brand, εξελίσσεται σε συμμετοχική διαδικασία που εγκαινιάζει την ανάγκη για τη σύσταση της “ομάδας επικοινωνίας” στο εσωτερικό κάθε επιχειρηματικού οργανισμού, επιλέγει το κατάλληλο marketing mix με βάση το οποίο δομείται η αρχιτεκτονική του περιεχομένου, προτείνει θεματικές ενότητες και καταλήγει σε ένα αρθρωτό πλάνο δημοσιεύσεων που ενσωματώνει κανάλια, κοινά, formats και επικοινωνιακούς στόχους.

Η μεθοδολογία “Editorial” δεν είναι ένα απλά μια υπηρεσία παραγωγής content. Είναι ένα σύστημα επικοινωνίας. Ένα σύστημα που αρθρώνει μια ενιαία φωνή, δημιουργεί ρυθμό, χτίζει ταυτότητα, και λειτουργεί ως φορέας ουσίας. Το περιεχόμενο δεν είναι για εμάς μια πράξη παρουσίας, αλλά μια έκφραση βάθους και θέσης. Δεν δημιουργούμε περιεχόμενο για να έχουμε απλά κάτι να πούμε – δημιουργούμε επίκαιρο περιεχόμενο εστιασμένο στη στρατηγική των brands που μας εμπιστεύονται, περιεχόμενο ουσιαστικό και αναγνωρίσιμο.

Μέθοδος παραγωγής περιεχομένου "Editorial" - Not The Same

Content Marketing

Editorial - τα στάδια της μεθοδολογίας

Αναδεικνούουμε την ανάγκη της συμμετοχικής ανάπτυξης της επικοινωνίας στο εσωτερικό περιβάλλον του brand. Στόχος μας η καθολική έκφραση όλων των πτυχών της στρατηγικής με ενιαία, αντιληπτή και αποδεκτή μορφή από όλα τα στελέχη επικοινωνίας του οργανισμού.

Οι υπεύθυνοι για την παραγωγή περιεχομένου, συμμετέχουν σε ένα εκπαιδευτικό ολοήμερο workshop, σχετικό με τo brand personality, τη σημειολογία, την οργάνωση κειμένου, την ανατροφοδότηση και την πολυκαναλικότητα. Έρχονται σε επαφή με τις βασικές αρχές κειμενογράφησης, οργάνωσης της πληροφορίας και του προγραμματισμού των δημοσιεύσεων, σε σχέση με τους επιχειρηματικούς στόχους. Βασική μας επιδίωξη αποτελεί η ανάπτυξη μιας κουλτούρας, η οποία θα προσεγγίζει την παραγωγή περιεχομένου με τρόπο, ώστε να διασφαλίζει τη συνεκτικότητα και συμβατότητά του με την εταιρική ταυτότητα.

Η μέθοδος προτείνει τον καθορισμό ενός προγράμματος παραγωγής και δημοσίευσης περιεχομένου με σαφείς κατηγορίες ενημέρωσης, οι οποίες έχουν συγκροτημένη δομή, τόσο σε ό,τι αφορά την ποικιλία, όσο και την εσωτερική οργάνωση του κάθε κειμένου ξεχωριστά. Η ενέργεια αυτή περιλαμβάνει blogs, άρθρα, βίντεο, podcasts, social media posts και άλλες ενέργειες, που καλύπτουν το σύνολο των ψηφιακών σημείων επαφής με το κοινό.

Η δημιουργία και η πολυκαναλική ανάπτυξη του περιεχομένου, με βάση τις αρχές του SEO Copywriting, διασφαλίζουν τη μέγιστη ποιοτική απόδοση στον χώρο των μηχανών αναζήτησης και των Generative AI Models. Το περιβάλλον των προτεινόμενων αποτελεσμάτων βρίσκεται σε μία συνεχή ανανέωση, με βασικό χαρακτηριστικό - ειδικά και έπειτα από την αξιοποίηση τεχνολογιών AI (Artificial Intelligence) - την ποικιλία του προβαλλόμενου περιεχομένου, ως έναν συνδυασμό αποτελεσμάτων από διάφορα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Ακριβώς στο σημείο αυτό, οι αρχές του SEO Copywriting εμπλουτίζονται με τις αντίστοιχες του AEO (Answer Engine Optimization), ως προς τη συμμετοχή του παραγόμενου περιεχομένου, στα αποτελέσματα των δύο συστημάτων αναζήτησης πληροφοριών - περιεχομένου.

Η μέθοδος παραγωγής περιεχομένου "Editorial" επεκτείνεται και στην εικαστική επιμέλεια και οπτικοποίηση του περιεχομένου. Οι τακτικές της ομάδας εργασίας προσανατολίζονται, ώστε το εικαστικό αποτέλεσμα να είναι προσαρμοσμένο με σαφήνεια και λειτουργική αρτιότητα σε κάθε κανάλι ψηφιακής επικοινωνίας, διασφαλίζοντας ομοιογένεια, ομοιοτυπία και οργανική προσαρμογή στα ιδιαίτερα «θέλω» του κάθε μέσου ξεχωριστά.

Το πρόγραμμα δημοσιεύσεων παράγει αποτελέσματα επικοινωνίας, εφόσον σχετίζεται με επιχειρηματικούς στόχους. Η έως τώρα εμπειρία, μας δείχνει πως η ανάπτυξη πολιτικών ανατροφοδότησης (της εκ νέου δηλαδή δημοσίευσης σχετικού περιεχομένου), αφενός λειτουργεί υποστηρικτικά ως προς την ανάπτυξη στοχευμένων εκδηλώσεων ενδιαφέροντος και αφετέρου ως διαδικασία ενίσχυσης του εταιρικού branding. Η μέθοδος ανάπτυξης περιεχομένου "Editorial", σας προσφέρει μία συγκροτημένη λύση, ως προς την αναπαραγωγή περιεχομένου, με τρόπο ουσιαστικό και προσαρμοσμένο στην κάθε ομάδα κοινού που επικοινωνεί. Το περιεχόμενο προσαρμόζεται και διοχετεύεται εύστοχα, παράγοντας ενημέρωση, σε συνδυασμό με τους επιχειρησιακούς σας στόχους.

Not The Same - Digital Marketing Agency

LEVEL UP YOUR DIGITAL WORTH

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες παραγωγής περιεχομένου της δικής σας επιχείρησης.

Contact us
Not The Same - Digital Marketing Agency
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.