Μάκης Τζεχεριδης/ Founder/CMO @ Not The Same Digital - Marketing Agency

Σε μια εποχή όπου τα brands δίνουν τη μάχη της αναγνωρισιμότητας μέσα σε περιβάλλοντα κορεσμένα από πληροφορία, η σταθερή, στοχευμένη και πειστική παραγωγή περιεχομένου αναδεικνύεται σε θεμέλιο στρατηγικής ανάπτυξης. Κι όμως, σε καθημερινό επίπεδο, ελάχιστα είναι τα brands που καταφέρνουν να επικοινωνούν συστηματικά τις υπηρεσίες, τις λύσεις και τη φιλοσοφία τους μέσα από ένα συνεκτικό και πλούσιο πλάνο επιχειρηματικής γραφής.

του Μάκη Τζεχερίδη, Founder/CMO

Η μεθοδολογία “Editorial” δεν είναι απλώς ένα μοντέλο συγγραφής άρθρων. Είναι μια δομημένη μεθοδολογία παραγωγής πολυκαναλικού περιεχομένου (άρθρα, δημοσιεύσεις, newsletters, spinoffs), που βασίζεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ Brand Personality, Marketing Mix και στρατηγικής επικοινωνίας. Ένα σύστημα που δίνει στα brands τα εργαλεία για να μιλήσουν με σαφήνεια, συνέπεια και προοπτική. Και κυρίως: να μιλήσουν συχνά, με τρόπο που πολλαπλασιάζει τον όγκο του περιεχομένου χωρίς να θυσιάζει την ποιότητα.

Top Marketing Content Types που παράγονται μέσω ΑΙ - Not The Same

Σε πολλά από τα brands που εργαζόμαστε μαζί, υπάρχει μια κοινή διαπίστωση: η επιχειρηματική τους επικοινωνία δεν αποτυπώνει τη στρατηγική πρόθεση που έχουν θέσει εσωτερικά. Δεν είναι θέμα ικανότητας ή θέλησης. Είναι ζήτημα δομής. Στον πυρήνα του προβλήματος βρίσκεται η απουσία ενός συστήματος παραγωγής περιεχομένου που να διασφαλίζει συνοχή, συχνότητα και επαναχρησιμοποίηση.

Η παρουσία ενός brand στο digital δεν είναι απλώς προϊόν δημιουργικότητας. Είναι προϊόν ρυθμού. Ένα brand που επικοινωνεί μόνο όταν προκύπτει “κάτι σημαντικό” ή όταν υπάρξει “καιρός να γράψουμε κάτι”, γρήγορα χάνει όχι μόνο την αναγνωρισιμότητά του, αλλά και την εμπιστοσύνη όσων το ακολουθούν.

Αυτό που προτείνουμε δεν είναι απλώς “περισσότερο περιεχόμενο”. Είναι συνεχές περιεχόμενο, που επανέρχεται σε νέες μορφές, που εκπαιδεύει, εξηγεί, ενθαρρύνει και καθιερώνει το brand ως σημείο αναφοράς στον τομέα του.

Κάθε brand που επιδιώκει στρατηγική συνέπεια στον λόγο του καλείται πρώτα να απαντήσει στο εξής: ποιος μιλάει, σε ποιον και γιατί; Η μεθοδολογία Editorial λειτουργεί ακριβώς εκεί. Χαρτογραφεί τον τρόπο με τον οποίο η προσωπικότητα του brand, η λογική του marketing mix και το σύνολο των σημείων επαφής μεταφράζονται σε ένα συνεκτικό πλάνο επιχειρηματικής γραφής.

Για να γίνει αυτό, σχεδιάσαμε το Editorial Workshop ως σημείο εκκίνησης. Εκεί αποτυπώνονται όλα: οι στόχοι, τα pain points, τα αφηγηματικά χαρακτηριστικά του brand, οι θεματικές ενότητες, οι πυλώνες επικοινωνίας. Δεν πρόκειται για “παραγωγή περιεχομένου”. Πρόκειται για αρχιτεκτονική περιεχομένου με σκοπό τη διάρκεια, τη συνάφεια και τη στρατηγική διάχυση.

Editorial - μεθοδολογία παραγωγής περιεχομένου της Not The Same

Η μεθοδολογία Editorial δεν υπόσχεται απλά ένα δομημένο και ποιοτικό επιχειρηματικό κείμενο. Υπόσχεται πολλαπλασιασμό περιεχομένου με συνέπεια.

Εκεί ακριβώς τοποθετείται η έννοια των spinoffs: κάθε ενότητα που παράγεται με βάση αυτή τη μεθοδολογία μετασχηματίζεται σε πολλαπλές μορφές, χωρίς να αποδυναμώνεται ούτε η πληροφορία ούτε η στρατηγική.

🟠 σύντομα άρθρα-εμβάθυνσης (thematic spinoffs)

🟠 δημοσιεύσεις σε social media

🟠 newsletters με στοχευμένα CTA

🟠 infographics ή διαγράμματα

🟠 visual assets με αποσπάσματα-κλειδιά

Η μεθοδολογία Editorial δεν εξαντλεί τη θεματολογία. Τη μετατρέπει σε πλαίσιο συντακτικής συνέχειας και λόγου με πολλαπλό βάθος.

Οι συνεργάτες που έχουν υιοθετήσει τη φιλοσοφία των editorial workshops βλέπουν:

🟠 αύξηση του αριθμού των δημοσιεύσεων χωρίς αύξηση του κόστους

🟠 βελτίωση οργανικής επισκεψιμότητας σε evergreen content

🟠 ενίσχυση εμπιστοσύνης μέσω συστηματικής επιχειρηματολογίας

🟠 διαφοροποίηση έναντι του ανταγωνισμού στη βάση της τεκμηρίωσης

Η στρατηγική αξία δεν βρίσκεται στην ποσότητα. Βρίσκεται στο ότι το περιεχόμενο εκφράζει συστηματικά αυτό που πρεσβεύουμε και ενσωματώνει την εμπειρία, την πρόταση και το στίγμα του brand. Σε κάθε του μορφή.

Το brand που επενδύει στον λόγο του, δεν επενδύει απλώς στην αναγνωρισιμότητα. Επενδύει στη μνήμη του κοινού του. Η μεθοδολογία Editorial δεν απαντά μόνο στην ερώτηση “τι να γράψουμε”. Χτίζει ένα πλέγμα απαντήσεων γύρω από το “πώς το λέμε”, “σε ποιον”, “με ποια συνέπεια” και “με ποια προοπτική επαναχρησιμοποίησης”.

Μιλήστε μαζί μας. Δείτε πώς η στρατηγική γραφή μετατρέπεται σε οργανωμένη δύναμη επικοινωνίας.

Not The Same assets49