Το να scrollάρουμε στα social media, θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχει γίνει δεύτερη φύση μας. Ωστόσο, το περιεχόμενο που καταναλώνουμε δεν παράγεται τόσο εύκολα όσο φαίνεται. Πολλές εταιρείες και επιχειρηματίες δυσκολεύονται να ορίσουν τη θεματολογία τους και να είναι συνεπείς στην επικοινωνία τους. Και αυτό γιατί…

Η επικοινωνία μέσω social media απαιτεί στρατηγική, οργάνωση και σωστά δομημένο περιεχόμενο που αποσκοπεί στο να δώσει αξία στο target audience σου.

της Κωνσταντίνας Πετρογιάννη, Social Media & Content Manager

Σύμφωνα με το Hootsuite, οι εταιρείες που δημοσιεύουν πάνω από 16 φορές τον μήνα στα social media αυξάνουν σημαντικά την αλληλεπίδραση με το κοινό τους, με τους αλγόριθμους να “ευνοούν” την τακτική αυτή δημοσίευση. Παρά τα προφανή οφέλη, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι πάνω από το 60% των επιχειρήσεων δεν έχουν “στήσει” ακόμα μια καλά δομημένη στρατηγική content marketing, συμπεριλαμβανομένου ενός social media content calendar, με αποτέλεσμα να χάνουν την ευκαιρία ενίσχυσης του engagement και της επισκεψιμότητας.

Παρακάτω ακολουθούν 4+1 (και όχι 13) Reasons Why που αναδεικνύουν τη σημασία του Social Media Content Calendar.

4+1 (και όχι 13) Reasons Why που αναδεικνύουν τη σημασία του Social Media Content Calendar.

Not The Same assets61 Save your time!

Το calendar θα σου γλιτώσει χρόνο! Σου επιτρέπει να προγραμματίζεις και να ερευνάς μελλοντικά θέματα αποφεύγοντας τις last-minute αλλαγές και αναθεωρήσεις. Παράλληλα, σου δίνει τη δυνατότητα να μπορείς να το διαμοιράζεις σε όλη την ομάδα, ώστε να έχουν πρόσβαση και να δουλεύουν όλοι ταυτόχρονα, εξοικονομώντας έτσι χρόνο.

Not The Same assets60 Η οργάνωση είναι η μισή αρχοντιά (έλεγε η γιαγιά μου)

Αυτός κατά τη γνώμη μου είναι και ο σημαντικότερος λόγος δημιουργίας μηνιαίου calendar. Η τήρηση “ιστορικού” των δημοσιεύσεών σου, σου επιτρέπει να έχεις γρήγορα μια εικόνα όλων των θεμάτων που έχεις καλύψει στο παρελθόν, ώστε να μπορείς να διατηρείς μια φρέσκια προοπτική και να εξισορροπείς τους διαφορετικούς τύπους περιεχομένου που δημοσιεύεις.

Not The Same assets59 Be fresh & Updated

Ο τρίτος λόγος που σου προτείνω να προβείς στη δημιουργία ημερολογίου περιεχομένου είναι για να μη ξεχάσεις ποτέ να προωθήσεις σημαντικό περιεχόμενο και καμπάνιες.

Not The Same assets58 “Branding is the art of differentiation”

Τάδε έφη ο Brand Expert, David Brier. Ένα content calendar βοηθά στη διατήρηση σταθερού μηνύματος σε όλες τις πλατφόρμες και σε όλα τα σημεία επαφής με το κοινό, κάτι που είναι θεμελιώδες για την αναγνωρισιμότητα του brand. Αυτή η συνοχή στο tone of voice και την εικόνα της εταιρείας, ενισχύει την ταυτότητά της, διασφαλίζοντας ότι το κοινό θα αντιλαμβάνεται το brand με τον ίδιο τρόπο ανεξαρτήτως πλατφόρμας και θα μπορεί να το ξεχωρίζει από πιθανούς ανταγωνιστές.

Not The Same assets57 Mix & Match

Η δημιουργία του calendar μπορεί να λειτουργήσει ως υπενθύμιση για να έχεις ενταγμένους στη στρατηγική σου διάφορους τύπους περιεχομένου και πλούσια θεματολογία. Η ποικιλία στον τύπο του περιεχομένου (Video, Reel, Carousel, Static Image) σε βοηθά να προσεγγίσεις μεγαλύτερο εύρος κοινού με διαφορετικές προτιμήσεις στην κατανάλωση περιεχομένου. Φυσικά, διαδραματίζει και ρόλο αρωγού στη διαρκή αναζήτησή σου για θεματολογία. Μέσω της οργάνωσης και του προγραμματισμού, το ημερολόγιο επιτρέπει την εισαγωγή ποικιλίας θεμάτων, διασφαλίζοντάς σου ότι δεν θα ξεμείνεις ποτέ από ιδέες.

Not The Same assets48

Ελπίζω να σε έπεισα. Αν ναι, μείνε συντονισμένο γιατί το στο επόμενο blog post θα σου δώσω tips για να δημιουργήσεις μόνο σου ένα οργανωμένο και αποτελεσματικό social media content calendar.